среда, 24. мај 2017.

Filadendron

Ne znam otkud, ali...da mi je da kupim dasku za peglanje.

Iako mi se peglanje ne mili, šta više, smatram ga uzaludnim poslom, tako bih ponekad utonula u tu uzaludnost i promatrala čari mehaničke radnje.

U tom bih verovatno zapalila cigaretu i otvorila prozor. Ne znam da li bi mi se od vani više slušao vetar ili gledala kiša. Zasigurno bih priželjkivala jedno od ta dva. Nikako oba.

I da, načinila bih od toga uživanje. I ne, ne bi mi jedna daska za peglanje srozala integritet, jer peglala bih svoje gaće. Ako bi se vremenom međ' mojom zadesile i neke tuđe gaće, onda bismo napravili nekakav raspored peglanja. Recimo.

Ne znam otkud, ali...gajila bih Filadendron. Možda je zbog imena, ne znam. Volela bih da cimerujemo. Premda je godinama vilenio u roditeljskom domu, tek nedavno sam, onako pravo, konstatovala svu divotu tog raskošnog lepotana.

                              *******
Zavaljena u stolicu, pomislih, pustila bih neki latino, i motrći na svoj friško popeglani veš razmišljala da li je dva dana zaredom suviše zalivanja za jedan Filadendron.

Izgleda li vam ovo kao protraćeno vreme? Meni ne. Naprotiv.

Нема коментара:

Постави коментар